Chinezii de la Chery au inaugurat showroom-ul din București
Constructorul chinez de automobile Chery a marcat o nouă etapă în dezvoltarea sa pe piața din România, prin inaugurarea celui mai important showroom din București, odată cu lansarea oficială a noului model TIGGO 4 HEV.
Articol de Bogdan Predescu, 26 Septembrie 2025, 11:04
Avem un nou showroom auto în București, pe Șos. Colentina la numărul 459, acolo unde pe suprafață de aproape 900 mp a fost conceput un spațiu în care poți descoperi ofertele celor de la Chery una dintre cele mai mari companii auto din China, având o strategie de dezvoltare bazată pe inovația tehnologică. Deschiderea spațiului de prezentare a fost făcută odată cu lansarea noului TIGGO 4 pe piața de la noi.
Este un SUV hibrid compact cu tehnologie avansată, care se bucură deja de recunoaștere globală, cu peste 1 milion de unități exportate la nivel mondial. Noi am stat de vorbă cu Lucian Dumitrescu – Product Manager la Auto Group Italia, cel care ne-a povestit mai multe despre toată aventura Chery în România.
Așadar, după lansarea din iulie, în România a modelelor TIGGO 7 și TIGGO 8, acum avem și noul TIGGO 4, un SUV compact pe care îl așteptăm la test pentru a vă spune mai multe despre el.
Disponibil în versiunile Comfort și Unique, TIGGO 4 este echipat cu un sistem hibrid 1.5 TGDI + DHT, ce dezvoltă o putere maximă combinată de 163 CP, oferind un consum mixt de doar 5,3 l/100 km. Comportamentul echilibrat al SUV-ului se datorează suspensiei MacPherson pe față și Torsion Beam pe spate, transmisiei automate și tracțiunii față, fiind ideal atât pentru mediul urban, cât și pentru drumurile extraurbane prin modurile de condus Eco și Sport.
Exteriorul SUV-ului impresionează prin grilă frontală impunătoare, linii dinamice și lumini LED, în timp ce interiorul reflectă atenția la detalii: scaune reglabile electric în șase direcții, consolă centrală cu spațiu de depozitare și materiale premium. Aspectul modern al caroseriei subliniază caracterul robust, elegant și urban al modelului.
Chery România a lansat în cadrul evenimentului și programul exclusiv de brand ambasadori, prin care pe parcursul a șase luni, 60 de profesioniști remarcabili vor conduce noile modele TIGGO, explorând tehnologia, confortul și designul care definesc marca. Programul este conceput ca o inițiativă de apropiere autentică între brand și comunitatea locală, oferind ambasadorilor ocazia de a experimenta direct universul Chery și de a împărtăși mai departe această experiență.
Pe piața auto mondială, trebuie să remarcăm că profitul net al celor de la BYD a scăzut cu 30% în perioada aprilie-iunie a acestui an, în urma reducerilor semnificative de preţuri oferite de unul din cei mai puternici constructori chinezi. Chiar și așa BYD rămâne cu o cifră mai bună de vânzări decât cea a rivalilor Geely şi Chery.