Pe scurt:
Ascultă Radio Romania ActualităţiAscultă Live Acum: Matinal (Continuare) Joi, 24 Septembrie

Cele mai citite

Articole recente

Ştiri

Autor

Florin Lepădatu

6 August 2020
Vizualizari: 335
Comentează add

Direcţia de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti are, de joi, un call center la care bucureştenii pot suna atunci când vor informaţii privind pandemia de coronavirus.

021/9462, call center la care bucureştenii pot suna privind pandemia

florin-lepadatu

  Foto: Alex Lancuzov

Direcţia de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti are, de joi, un call center la care bucureştenii pot suna atunci când vor informaţii privind pandemia de coronavirus, dar pot fi şi îndrumaţi sau sfătuiţi în legătură cu infectarea cu virusului SARS-CoV-2.

Numărul unic este 021/9462 şi poate fi apelat în intervalul orar 8,00 - 22,00, de luni până duminică, anunţă DSP Bucureşti.

Estimarea iniţială arată că aproximativ 500 de apeluri urmează să fie primite în fiecare zi.

Tocmai de aceea, programul a fost gândit pentru ca operatorii call center să poată gestiona problemele fiecărui apelant, având în vedere complexitatea cazurilor de infectare cu SARS-CoV-2, menţionează reprezentanţii DSPMB.

''Acest call center este un sprijin important pentru protecţia şi sănătatea bucureştenilor, dar, în acelaşi timp, reprezintă şi un ajutor în a preveni răspândirea pandemiei de coronavirus în Bucureşti.

Încurajez orice persoană care are nevoie de informaţii sau care are nevoie de ajutor în contextul îmbolnăvirii cu COVID-19 să ne apeleze cu încredere'', a declarat Oana Nicolescu, directorul DSPMB.

Call center-ul de la DSPMB a fost înfiinţat cu sprijinul Guvernului, Ministerului Sănătăţii şi al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, se arată pe site-ul instituţiei, potrivit Agerpres.


Etichete call centerststelefoanesondaj

Articole cu teme similare:

Recomandarile editorului:

X

Candidaţii la preşedinţia Comisiei Europene participã la o dezbatere Eurovision, la Parlamentul European - Video Live