Radio România Actualităţi, pe locul doi al încrederii în brandurile de presă
Topul a fost realizat de institutul Reuters în cadrul cercetării anuale ”Digital News Report”.

17 Iunie 2025, 13:26
Radio România Actualități este singurul post de radio aflat într-un clasament al încrederii publicului de pe internet în instituțiile de presă din țara noastră.
Acest post al Societății Române de Radiodifuziune este pe locul doi al încrederii în brandurile de presă într-un top în care mai sunt prezente alte 14 instituții media.
Procentul încrederii românilor în Radio România Actualități este de 55%, cu doar patru puncte mai puțin decât PRO TV, ocupantul primului loc.
Locurile următoare în acest clasament sunt ocupate de Digi24, TVR, Realitatea Plus și HotNews.
Cercetarea fost făcută publică marți și aparține institutului Reuters pentru studierea jurnalismului de la Universitatea din Oxford, Marea Britanie.
Alte rezultate ale studiului arată că în România digitală, încrederea în presă este de aproximativ 26%, față de o medie globală de 40 de procente.
În paralel, există și un fenomen de evitare intenționată a știrilor care la noi în țară cuprinde un procent de 49% din populație.
În România, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din Universitatea din București este partener al acestui proiect care a fost realizat în rândul a aproape 100.000 de persoane din 48 de țări.
Digital News Report 2025 poate fi accesat aici.