Doi din trei români spun că se descurcă financiar, dar nu prea le mai rămân bani
Preţul rămâne principalul factor de decizie în cumpărături.

Articol de Radiojurnal, 14 Iulie 2025, 12:46
Doi din trei români afirmă că se descurcă financiar şi îşi pot achita toate facturile lunare, dar că le rămân foarte puţini bani sau deloc pentru economii sau activităţi recreative, indică sondajul "Vocea Consumatorului 2025" realizat de Price Waterhouse Coopers.
În consecinţă, preţul rămâne principalul factor de decizie în cumpărături: trei din 10 consumatori sunt în căutarea unui raport calitate-preţ optim şi spun că schimbă mărcile în principal pentru beneficii financiare.
Consumatorii din ţara noastră estimează că vor cheltui mai mult în următoarele şase luni pentru produse proaspete precum legume, fructe, lactate şi cereale, şi sunt hotărâţi să reducă cheltuielile pentru gustări, alcool şi alimente ultraprocesate, mai arată cercetarea companiei mondiale de servicii de consultanţă şi audit.