Pe scurt:
Ascultă Radio Romania ActualităţiAscultă Live Acum: SERVICIUL DE NOAPTE (Continuare) Vineri, 04 Decembrie

Cele mai citite

Articole recente

Ştiri

Autor

Alex Lancuzov

24 Februarie 2015
Vizualizari: 2141
Comentează add

Foto: În iarna 2013-2014, utilajele de deszăpezire folosite pe autostrada Soarelui au fost din anii '50, "cu motoare de tanc rusesc T34", dupa cum spun autoritatile.

Freze de deszăpezire noi, în locul celor "de peste 50 de ani"

alex-lancuzov

Freză de deszăpezire. Foto: Alex Lancuzov.

Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri a receptionat astazi primele trei utilaje moderne pentru deszapezire care fac parte dintr-o comanda de 100 de autofreze.

Suma totala a contractului finantat din fonduri europene este de peste 30 milioane de euro.

Autofrezele de capacitate mare și medie construite pe platformă IVECO la o companie din Italia (FRESIA) vor fi livrate treptat și vor fi distribuite cu prioritate la bazele de deszăpezire de pe autostrăzi și drumuri europene, precizează pentru RRA reprezentantii CNADNR.

Ei spun ca utilajele pe care le deține Compania de drumuri (cca. 80 de unități) "sunt foarte învechite".

In iarna 2013-2014, cele mai mari probleme în activitatea de deszăpezire s-au înregistrat pe Autostrada Soarelui, care a fost închisă mai multe zile între București și Fetești, utilajele operatorului contractat atunci pentru deszăpezire fiind din anii '50, "cu motoare de tanc rusesc T34", dupa cum spun autoritatile.

Imagini cu noile freze. Foto: Alex Lancuzov.


Etichete utilaje de deszăpezirefrezeautostrada Soareluimotoare de tanc rusescT34CNADNR

Articole cu teme similare:

Recomandarile editorului:

X

Candidaţii la preşedinţia Comisiei Europene participã la o dezbatere Eurovision, la Parlamentul European - Video Live