Pe scurt:
Ascultă Radio Romania ActualităţiAscultă Live Acum: MATINALII ... DE WEEK-END (Continuare) Duminică, 12 Iulie

Cele mai citite

Articole recente

Ştiri

Autor

Florin Lepădatu

3 Iunie 2020
Vizualizari: 254
Comentează add

Poliţia Română şi Mercury 360 au lansat campania de prevenire a furtului din locuinţe "Catalogul de furturi".

"Ce e postat, e filat. Ai grijă ce dai din casă!"

florin-lepadatu

 Foto Catalin Radu

Poliţia Română şi Mercury 360 au lansat campania de prevenire a furtului din locuinţe "Catalogul de furturi", care urmăreşte conştientizarea riscurilor la care utilizatorii de internet se expun atunci când publică pe reţelele de socializare imagini cu obiecte de valoare sau căi de acces în locuinţele lor.

"Proiectul are ca obiectiv prevenirea spargerilor de locuinţe, prin informarea utilizatorilor activi în reţelele de socializare cu privire la consecinţele publicării de informaţii şi imagini care pot oferi ponturi infractorilor.

Pentru a ilustra modul în care operează infractorii, a fost creat un personaj fictiv numit Luis Calificatu care a urmărit zeci de utilizatori de social media, printre care şi opt influenceri, şi le-a transformat pozele personale într-un catalog cu obiecte de vânzare", informează un comunicat al Inspectoratului General al Poliţiei Române.

După o serie de reacţii de indignare stârnite pe Instagram, campania a dezvăluit mesajul Poliţiei Române: "Ce e postat, e filat. Ai grijă ce dai din casă!"

Lansarea campaniei va fi urmată de o serie de materiale de informare care ajută utilizatorii să prevină furturile din locuinţe printr-un comportament responsabil în mediul online.


Etichete hoţifurturi

Articole cu teme similare:

Recomandarile editorului:

X

Candidaţii la preşedinţia Comisiei Europene participã la o dezbatere Eurovision, la Parlamentul European - Video Live