Agricultura "are nevoie de încrederea consumatorilor"
Dacian Cioloş a explicat la RRA că încrederea şi fidelizarea consumatorilor se pot câştiga prin sisteme de brand naţional sau local, care atestă originea şi calitatea produselor.
Articol de Gabriela Tătărău, 24 Martie 2013, 14:11
Agricultura are nevoie de două lucruri la fel de importante pentru a se putea dezvolta - fonduri şi încrederea consumatorilor, a spus, astăzi, comisarul european pentru agricultură, Dacian Cioloş, la Radio România Actualităţi.
În opinia sa, producătorii ar trebuie să-şi folosească resursele şi pentru atingerea celui de-al doilea obiectiv, nu doar pentru atragerea fondurilor.
Dacian Cioloş a explicat că încrederea şi fidelizarea consumatorilor se pot câştiga prin sisteme de brand naţional sau local, care atestă originea şi calitatea produselor.
Dacian Cioloş a mai arătat că agricultorii şi producătorii trebuie să-şi asume acest sistem de brand, care ar putea fi creat în jurul organizaţiilor care le reprezintă interesele.
Audio: Comisarul european pentru agricultură, Dacian Cioloş, la Radio România Actualităţi.
Puteţi citi aici interviul comisarului european pentru agricultură, Dacian Cioloş, la Radio România Actualităţi.