Cheltuielile online s-au redus semnificativ, relevă un studiu al pieţei de e-Commerce din România
Întrebați cu cât au redus bugetul lunar pentru cumpărături online, o treime dintre participanți indică sume cuprinse între 100 și 250 de lei.
Articol de Nicoleta Stoian, 19 Septembrie 2025, 13:26
Potrivit cercetării, doar un sfert dintre români afirmă că nu și-au modificat obiceiurile de consum online.
Îmbrăcămintea, bijuteriile și electronicele suferă primele tăieri, în timp ce cumpărăturile esențiale sunt în general menținute.
83% din respondenți sunt mai sensibili la costurile de livrare, iar peste 80% vânează reduceri.
Întrebați cu cât au redus bugetul lunar pentru cumpărături online, o treime dintre participanți indică sume cuprinse între 100 și 250 de lei.
Un sfert cheltuie online lunar mai puțin cu sume cuprinse între 250 și 500 de lei, iar 18% au redus cheltuielile cu peste 500 de lei lunar.
Studiul a fost realizat de easySales, un start-up lansat în aprilie 2019, și s-a bazat pe răspunsurile a 1.000 de participanți.












