Pe scurt:
Ascultă Radio Romania ActualităţiAscultă Live Acum: EUROATLANTICA (R) Vineri, 22 Noiembrie

Cele mai citite

Articole recente

Arhiva Emisiuni

Autor

Alexandra Coşlea

3 Septembrie 2009
Vizualizari: 1018
Comentează add

În ultimul timp platforma de microblogging twitter este vazuta ca o potentiala mină de aur pentru relaţiile pe care firmele le au cu clienţii lor.

Twitter îmbunătăţeşte relaţiile firmelor cu clienţii lor

alexandra-coslea

Platforma rupe barierele dintre angajaţii companiilor şi potenţialii cumpărători în cazul în care aceştia au întrebări despre un produs sau un serviciu. De multe ori întrebările se repetă. Pentru a nu mai raspunde la aceeaşi întrebare de mai multe ori pe zi o companie americană a facut un sistem automat de răspuns la mesajele de pe twitter unde alţi utilizatori pot tasta anumite cuvinte cheie, pentru a primi unul dintre răspunsurile presetate.

Spre exemplu, dacă unul din miile de oameni vrea să participle la un festival trimite cuvântul eveniment la username-ul de pe twitter al organizatorului şi primeşte automat răspunsul: o listă cu urmatoarele 5 evenimente din cadrul festivalului.  

Şi micile companii pot profita de pe urma invenţiei. Astfel scutesc timp şi reduc cheltuielile deoarece folosesc mai puţină forţă de muncă. Plus că răspunsurile sunt disponibie oricui, fără întârzieri neplăcute şi la orice ora. Twitter a atins un trafic record de aproape 52 de milioane de vizitatori unici din întreaga lume, în luna iulie, potrivit datelor furnizate de Score.com


Etichete it,twitter,companii,întrebări

Articole cu teme similare:

Recomandarile editorului:

X

Candidaţii la preşedinţia Comisiei Europene participã la o dezbatere Eurovision, la Parlamentul European - Video Live