Pe scurt:
Ascultă Radio Romania ActualităţiAscultă Live Acum: CONTRACRONOMETRU Joi, 29 Octombrie

Cele mai citite

Articole recente

Ştiri

Autor

Ramona Alexandrescu

7 Septembrie 2017
Vizualizari: 821
Comentează add

Defecțiunile de semnalizare la calea ferată au afectat și bariera dintre Mogoșoaia și Buftea.

Traficul rutier pe DN1A, perturbat de traficul feroviar din zonă

ramona-alexandrescu

Foto: Arhivă/ Petrut Hirtescu.

In aceasta dimineata cel puţin 15 trenuri care ar fi urmat să sosească sau să plece, din Gara de Nord Bucureşti au întârzieri de până la 180 de minute.

Oana Brânzan, purtătorul de cuvânt CFR Infrastructură a spus ca s-a produs un deranjament tehnic la sistemul de alimentare cu energie electrică a instalaţiilor de semnalizare şi de siguranţă a traficului pe segmentul de cale ferată Chitila-Buftea-Periş, astfel că la acest moment nu funcţionează nicio instalaţie de dirijare a traficului.

Din acest motiv, și traficul rutier se desfăşoară dirijat pe DN1A, între Mogoşoaia şi Buftea, defecţiunea afectând și bariera din zonă.

Branzan a mai spus ca la această oră sunt trenuri care staționează la Periș și de două ore și jumătate, garnituri care trebuie să ajungă în Gara de Nord.

Întârzierile sunt cauzate de niște lucrări ale furnizorului local de energie electrică. În urma acestor intervenții, a fost afectat sistemul de alimentare al instalațiilor de semnalizare feroviară și de siguranță a traficului. Circulaţia trenurilor se desfăşoară în cursul dimineţii în condiţii speciale, de tip cale liberă, până la finalizarea lucrărilor de repunerea în funcţie a sistemului de de semnalizare şi de siguranţă a traficului a traficului.

Trenurile de călători care tranzitează staţiile Bucuresti Nord, Bucureşti Basarab, Chitila, Buftea, Periş, Crivina, Brazi şi Ploieşti vor înregistra întârzieri la sosire şi la plecare din staţii, deoarece pe toată perioada intervenţiei se diminuează capacitatea secţiilor de circulaţie şi se prelungesc timpii de mers.

Astfel, trenurile de la Arad şi de la Urziceni au acumulat, până acum, o întârziere de 180 de minute, trenul de la Chişinău are o întârziere de 165 de minute, trenul care ar fi trebuit să ajungă în Gara de Nord de la Iaşi a acumulat 150 de minute de întârziere, trenurile care au plecat de la Cluj şi Braşov au întârzieri de 125, respectiv 120 de minute, în timp ce alte două trenuri de la Ploieşti au întârzieri de 100, respectiv 75 de minute.

De asemenea, au acumulat întârzieri mai multe trenuri care ar fi trebuit să plece joi dimineaţă din Gara de Nord, cea mai mare întârziere, de 170 de minute, respectiv 100 de minute, având trenurile spre Mangalia şi Urziceni.


Etichete traficintarzieritrenuri

Articole cu teme similare:

Recomandarile editorului:

X

Candidaţii la preşedinţia Comisiei Europene participã la o dezbatere Eurovision, la Parlamentul European - Video Live