Pe scurt:
Ascultă Radio Romania ActualităţiAscultă Live Acum: PRIETENII DE LA 10 - continuare Marţi, 25 Iunie

Cele mai citite

Articole recente

Ştiri

Autor

Dan Creța

15 Decembrie 2018
Vizualizari: 1297
Comentează add

Cei de la Toyota continua sa afiseze un traditionalism de inegalat la capitolul camionete chiar si cu ultima versiune Hilux.

Probă de Drum - Toyota Hilux

dan-creta

  Foto: Dan Creta

De 50 de ani, Toyota Hilux este o adevarata legenda gratie soliditatii sale nestirbite si notorietatii castigate in calatoria sa prin toata lumea. A participat la curse in deserturi, a cucerit vulcani, a explorat bazinul Amazonului si a ajuns la Polul Nord, iar in 2016, un Hilux special pregatit a urcat pe podium in Raliul Dakar. 

 

 

Cea mai cautata camioneta de pe planeta, vanduta in peste 140 de tari, domina regiuni intinse din America de Sud, Africa si Orientul Mijlociu si ramane cel mai popular vehicul din Australia. Iar asta cu toate ca are o multime de rivali peste tot, dintre care in Romania se remarca Ford Ranger, Nissan Navara, Mitsubishi L200, Isuzu D-Max, VW Amarok sau Mercedes X-Class, cea mai noua aparitie in segmentul pickup-urilor.
 
 
Primul contact cu noul Hilux mi-a produs o impresie ciudata, putin inconfortabila, poate pentru ca am fost nevoit sa fac niste manevre complicate in spatiile restranse din parcarea aglomerata de la Toyota Romania. Pentru sanatatea emotionala a persoanei de la volan, nu recomand un vehicul lung de 5 metri si jumatate prin traficul bucurestean. De fapt, circulatia prin Capitala noastra nu e indicata pentru nimeni. De aceea, m-am grabit sa ies din oras si, imediat cum am facut-o, m-am putut relaxa in cabina dubla de inalta calitate si m-am bucurat de o senzatie aproape coplesitoare de confort, robustete si stabilitate. Habitaclul e spatios cu vizibilitate buna, foarte mult loc au si pasagerii din spate iar bordul asemanator cu cel de la Corolla incorporeaza un display aratos si un sistem usor de accesat, buton de selectare electronica a tractiunii integrale, porturi USB si tapiterie din piele pe modelul testat in versiunea de top Invincible. 
 
 
Garda mare la sol, sistemul 4×4 clasic, cu reductor, motorul diesel de 2,4 litri si 150CP care trage excelent si  suspensia care lucreaza bine ma fac sa cred ca masina poate raspunde multor provocari. In plus, chiar si cu bena incarcata, poti obtine un consum scazut daca nu folosesti modul Power si esti atent cu pedala de acceleratie. Deviza: “munceste din greu si joaca-te la putere maxima” pare perfect realizabila cu noul Hilux dotat cu mai multe echipamente de lucru si de agrement, un cuplu mai mare si rapoarte de transmisie imbunatatite, toate  combinate cu un sasiu ranforsat si un cadru crescut care asigura o capacitate de incarcare a benei de o tona si tractarea unei remorci de pana la 3,2 tone. La exterior, designul nu e unul deosebit, masina pare ca vrea sa treaca usor neobservata, dar poate fi modificata printr-o multitudine de configuratii disponibile si unele cat se poate de utile. 
 
 
Practic, te uiti la acest pickup si vezi un vehicul de travaliu construit pentru un scop precis, fara fite si fara pretentii. In concluzie, fara sa exceleze la capitolul rafinament la fel ca alte modele Toyota, noul Hilux se poate dovedi in schimb un partener de drum de nadejde.
 

Etichete Mașina Luniiproba de drumToyota Hiluxcamioneta

Articole cu teme similare:

Recomandarile editorului:

X

Candidaţii la preşedinţia Comisiei Europene participã la o dezbatere Eurovision, la Parlamentul European - Video Live