Pe scurt:
Ascultă Radio Romania ActualităţiAscultă Live Acum: AGENDA GLOBALĂ Marţi, 10 Decembrie

Cele mai citite

Articole recente

Ştiri

Autor

Bogdan Predescu

28 Octombrie 2017
Vizualizari: 1828
Comentează add

Pentru cei care caută o maşină mai încăpătoare şi totuşi puternică şi elegantă, există câteva variante în segmentul monovolumelor care pot fi luate în seamă.

Probă de Drum cu noul Opel Zafira

bogdan-predescu

  Foto: Bogdan Predescu

 Segmentul monovolumelor sau a maşinilor de familie cu mai multe locuri sau cu spaţiu în plus la interior, nu este foarte dezvoltat comparativ cu universul SUV-urilor spre exemplu ... şi totuşi există câteva maşini care merită ceva mai multă atenţie, deoarece sunt foarte aproape de pragul unui SUV şi totuşi îţi oferă spaţiul de care ai nevoie pentru toate socotelile tale. Este şi cazul modelului Opel Zafira testat de curând cu un drum de aproape 800 de km, pentru un motor diesel de 2 litrii cu 170 de cai putere şi cu un consum surprinzător de bun de 6,3 litrii la 100 km. 

 
 
Maşina este un rival direct pentru colegii de segment Renault Grand Scenic, Citroen Grand C4 Picasso sau Ford S-MAX şi vine cu un plus parcă la designul exterior cu o grilă nouă întărită de cele două tuburi LED în formă de aripă. Interiorul este marcat de sentimentul de extraspaţiu oferit din plin de parbrizul panoramic care aduce mai multă vizibilitate, dar şi prin varianta opţională de mai multă lumină datorită unei posibile trape panoramice rezistente la căldură, care se poate întinde peste scaunele din față și din spate.
 
 
Modelul Zafira Tourer testat are la bază acelaşi şasiu ca şi Insignia, ceea ce înseamnă că maşina se simte excelent la condus, şi cel puţin mie mi-a părut foarte stabilă în viraje, cu o direcţie precisă şi cu o senzaţie sporită de siguranţă pe drum. Ceea ce este foarte bine deoarece poţi ajunge cu noul Zafira într-o configuraţie cu şapte locuri şi cu un portbagaj cu o dimensiune redusă de doar 150 de litri, însă şi în versiunea cu cinci locuri şi un spaţiu în spate de 710 litri.
 
 
Consola centrală FlexRail transformă spațiul dintre scaunele din față într-un sistem de depozitare variabil, iar senzaţia de confort la volan este accentuată de scaunele ergonomice cu suport pentru coapse și zona lombară, care chiar te ajută să te relaxezi în călătoriile mai lungi.
 
 
Este însă o maşină mare ca dimensiuni, sau cel puţin ca percepţie a dimensiunilor pentru şofer, iar dotările opţionale care îţi permit să treci nepăsător peste măsurile bolidului, cresc implicit şi preţul final al Zafirei ... în cazul nostru, nota de plată ajungând la un total de peste 27.000 de euro. Nici puţin dar nici exagerat de mult pentru o asemenea maşină. 
 

Etichete monovolumeproba de drumtest autoOpelZafiramotorinaconsum

Articole cu teme similare:

Recomandarile editorului:

X

Candidaţii la preşedinţia Comisiei Europene participã la o dezbatere Eurovision, la Parlamentul European - Video Live