Pentru cei cu familie mare și cu multe bagaje, industria auto a venit mereu cu soluții potrivite, așa cum este și cazul noului BMW seria 5 Touring.
Sunt sigur că toți câinii care în acest moment se lăfăie într-un BMW seria 5 Touring sunt fericiți, chiar și fără să stea cu capul scos pe fereastra cu limba fluturând în vânt. Cel mai mare dulău ar găsi loc destul pentru a se întinde sau pentru a da bucuros din coadă fără să deranjeze pe nimeni. E clar că spațiul interior nu e o problemă la această mașină, decât dacă ne gândim că acest lux presupune ca la exterior să avem de-a face cu niște dimensiuni greu de introdus într-un loc de parcare obișnuit. Situație în care asistentul de parcare integrat în sistemul mașinii te ajută cu linii directoare și imagini virtuale care transformă toată manevra într-o joacă de copii.
Rafinamentul tehnologic merge însă mult mai departe și e greu de cuprins pe parcursul unui drivetest. Până și cheia inteligentă a mașinii e o mică minune a tehnicii, probabil la fel de scumpă ca un telefon performant. Are o grămadă de funcții cu care poți comanda de la distanță, din casă, o mare parte din comenzile vehiculului iar display-ul color îți permite vizualizarea informațiilor esențiale ale mașinii. Însă, mai impresionant decât vastul spațiu interior și ansamblul de gadgeturi de la bord e felul în care această mașină plutește pe drum datorită suspensiilor adaptive cu control variabil ce absorb denivelările din asfalt, gurile de canal sau șinele de tramvai ca și cum n-ar fi.
O opțiune destul de scumpă pe care ai putea să dai banii degeaba dacă ai face cumva greșeala să dotezi mașina cu jante prea mari si anvelope run-flat pentru a face impresie vizuală în detrimentul confortului. Modelul testat 520d este propulsat de un diesel de 2 litri cu 190CP struniți minunat de o cutie automată cu 8 trepte care funcționează atât de subtil că nici nu simți când se schimbă vitezele.