Pe scurt:
Ascultă Radio Romania ActualităţiAscultă Live Acum: Marţi, 29 Septembrie

Cele mai citite

Articole recente

Ştiri

Autor

Alex Lancuzov

30 Iunie 2020
Vizualizari: 4304
Comentează add

Mariana Ioniță, șefa Companiei de Drumuri : Primul pas concret pentru Autostrada Ploiești – Brașov:Lansăm licitația pentru Centura Comarnic. La Bușteni va fi tunel.

"Primul pas concret pentru Autostrada Ploiești – Brașov"

alex-lancuzov

Compania de Drumuri face Primul pas concret pentru Autostrada A 3 Ploiești – Brașov și fluidizarea circulației pe DN 1 Valea Prahovei : Luna viitoare va fi lansată licitația pentru construirea Centurii Comarnic, un tronson cu o lungime de 7 kilometri și profil de autostradă care face parte din proiectul autostrăzii A 3 Ploiești – Comarnic- Brașov, a anunțat astăzi, la Facultatea de Căi Ferate, Drumuri și Poduri din București, Mariana Ioniță, șefa Companiei de Drumuri.

Pentru Centura Comarnic termenul de proiectare și execuție este de trei ani cu o valoare a investiției de 400 mil. Lei fonduri europene iar pentru zona Bușteni s-a renunțat la soluția unei variante de ocolire și va fi realizat un tunel, a anunțat Mariana Ioniță :
 
,,Pentru Centura Comarnic cu profil de autostradă, colegii mei de la Departamentul Tehnic lucrează la caietul de sarcini pentru proiectare și execuție. Studiul de fezabilitate ( cel din 2002, revizuit în 2006) este în regulă și, din câte știu eu, au termen ca până în 20 iulie să-l predea la Achiziții. NU va fi centură ocolitoare la Bușteni pentru că Autostrada va fi cu Tunel. La Bușteni va fi tunel a ieșit din analizele făcute împreună cu cei de la Mediu, pentru a proteja zonele și a răspunde potențialului turistic ca țară membră a Uniunii Europene”, a explicat Ioniță.


Autostrada A 3 Ploiești – Brașov a ajuns la a cincea încercare de construire. Singurul tronson în lucru este cel cu o lungime de 6 ( șase ) kilometri dintre Râșnov și Cristian, în județul Brașov care va fi deschis anul viitor.


Centura Comarnic este necesară fluidizării circulației pe DN 1, pentru că, la Nistorești -Comarnic șoseaua se îngustează la o singură bandă pe sens și se formează cozi pe mai mulți kilometri.

Prima licitație pentru construirea Centurilor Comarnic și Bușteni dar la profil de drum national cu o bandă pe sens a fost în 2015 și anulată în 2018.

(RS)


Etichete exclusiv onlineautostrada bucuresti brasovmariana ionita(RS)

Articole cu teme similare:

Recomandarile editorului:

X

Candidaţii la preşedinţia Comisiei Europene participã la o dezbatere Eurovision, la Parlamentul European - Video Live