Pe scurt:
Ascultă Radio Romania ActualităţiAscultă Live Acum: Obiectiv, România (CONTINUARE) Joi, 25 Februarie

Cele mai citite

Articole recente

Emisiuni

Autor

Valentin Panduru

19 Martie 2010
Vizualizari: 1690
Comentează add

Primaria Municipiului Bucuresti continuă lucrările la pasajul denivelat superior Basarab.

Podul care uneşte Bucureştiul

valentin-panduru

De sâmbata 20 martie, începe montarea tablierului metalic al podului "hobanat" (dupa cum se numeşte el), în zona intersecţiei Căii Griviţei cu Şoseaua Nicolae Titulescu. Astfel, până pe 24 martie circulaţia rutieră pe Calea Griviţei va fi închisă complet pe ambele sensuri, pe tronsonul cuprins între B-dul I.Gh.Duca şi Pasajul Grant. Riveranii vor putea circula în zona deviat prin străzile Miron Costin, Alex. I.Cuza, Comana, Constantin Marinescu. De asemenea, liniile de troleibuz 64 şi 97 vor funcţiona pe traseul actual între cartierul Pajura, respectiv Ştrandul Străuleşti" şi "Stoica Ludescu" de pe Calea Griviţei urmând a se monta o buclă provizorie pentru ca troleibuzele să poată întoarce.

 

Linia 86 funcţionează şi ea pe traseul actual între Stadionul Naţional şi intersecţia Calea Griviţei/Banu Manta (Gara de Nord), cu întoarcere prin Bd.I.Gh. Duca, Bd. Alex. Ioan Cuza, str. Leonida Varnali, str. Polizu, apoi traseul de bază. Iar autobuzul 105 va funcţiona pe traseu modificat în ambele sensuri de la intersecţia str. Av. Popişteanu/Bd. Ion Mihalache pe Bd.Ion Mihalache, Bd. Banu Manta, Bd.Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Piaţa Gării de Nord, apoi traseul actual.

 

Primarul general Sorin Oprescu, mulţumeşte într-un comunicat de presă riveranilor şi participanţilor la trafic, pentru întelegere faţă de disconfortul creat pe timpul execuţiei lucrărilor.

Podul Hobanat va trece peste liniile de cale ferată aparţinând CFR din dreptul Gării de Nord şi peste bulevardul Dinicu Golescu. Numai aceasta secţiune va avea o lungime de 370,7m fiind o construcţie cu un grad de tehnicitate ridicat, inedit în peisajul urban din estul Europei.

Pe această secţiune pe lângă benzile prevăzute pentru traficul rutier, vor mai tranzita podul şi linii de tramvai. Este prevăzută în construcţie o staţie de tramvai şi căi de acces pentru pietoni. Şi chiar dacă lucrarea este modernă si cu siguranţa va ajuta oraşul, dupa cum se intreabă si specialistul nostru în informaţii din trafic Alexandru Lancuzov (realizatorul fotografiilor), ea s-ar putea sa încurce mai mult dacă nu vor exista măsuri de fluidizare a traficului prevăzute la intrarea şi ieşirea de pe pod.


Etichete primarietraficcirculatiedeviatrestrictionathobanat

X

Candidaţii la preşedinţia Comisiei Europene participã la o dezbatere Eurovision, la Parlamentul European - Video Live