Pe scurt:
Ascultă Radio Romania ActualităţiAscultă Live Acum: ÎNTRE PRIETENI (CONTINUARE) Marţi, 28 Ianuarie

Cele mai citite

Articole recente

Ştiri

Autor

Cristina Ghioca

20 Iunie 2013
Vizualizari: 1043
Comentează add

Retragerea unor investitori nu trebuie privită ca un eşec, a declarat pentru RRA, consilierul onorific pe probleme economice al premierului Victor Ponta, Ionel Blănculescu.

Plicul cu oferta pentru privatizarea CFR Marfă, deschis joi

cristina-ghioca

Foto: Arhivă

Ministerul transporturilor deschide, joi, plicul cu oferta de participare la licitaţia pentru privatizarea CFR Marfă.

Din cei trei investitori interesaţi iniţial de această afacere, a rămas în cursă doar Grup Feroviar Român, cea mai mare companie feroviară privată din ţară şi, până acum, principalul concurent al CFR Marfă.

Compania americană OmniTRAX şi asocierea româno-austriacă Transferoviar Grup - Donau Finanz s-au retras şi au anunţat că vor contesta în justiţie procedurile de privatizare, în special termenele prea scurte impuse de ministerul transporturilor pentru pregătirea ofertei.

Retragerea unor investitori nu trebuie, însă, privită ca un eşec - a declarat pentru Radio România Actualităţi consilierul onorific pe probleme economice al premierului Victor Ponta, Ionel Blănculescu, într-un interviu acordat redactorului Radio România, Alex Olaru.

"Toţi competitorii au avut aceleaşi condiţii, dacă iată unul a reuşit să ajungă la linia de finis cu atât mai bine pentru el. Contestaţiile care vor fi dacă ele se vor rezolva favorabil pentru investitor atunci acesta va trebui să intre foarte repede în activitate astfel încât CFR Marfă să devină regina transporturilor din România şi pe de altă parte să devină un actor foarte important de tranzit dinspre Est spre Vest", a spus Ionel Blănculescu.

Aceasta este a doua tentativă de privatizare a CFR Marfă după ce, într-o primă fază, toate ofertele au fost respinse pentru că, potrivit ministrului transporturilor, erau incomplete.
   
Grup Feroviar Român, companie deţinută de Gruia Stoica şi Vasile Didilă, este o societate cu capital social integral privat, care prestează servicii de transport feroviar de mărfuri şi servicii conexe transportului feroviar.

Grupul exploatează un parc de 8.000 de vagoane şi 260 de locomotive.


Etichete privatizareCFR MarfăOmniTRAXGrup Feroviar RomânTransferoviar Grup - Donau Finanzplic ofertă

Articole cu teme similare:

Recomandarile editorului:

X

Candidaţii la preşedinţia Comisiei Europene participã la o dezbatere Eurovision, la Parlamentul European - Video Live