Pe scurt:
Ascultă Radio Romania ActualităţiAscultă Live Acum: BUNA DIMINEATA, ROMANIA! - continuare Marţi, 20 August

Cele mai citite

Articole recente

EuranetPlus

Autor

Daniela Mănuţă

29 Septembrie 2016

Avocatul Poporului European examinează plângeri cu privire la administrarea defectuoasă în instituțiile Uniunii Europene

Ombudsmanul European Ombudsmanul European - Conține audio

daniela-manuta

 

Plângerile pot fi înaintate de cetățeni ai statelor membre, de rezidenții de pe teritoriul Uniunii ori de asociații și întreprinderi cu sediul în spațiul comunitar. Biroul Ombudsmanului începe investigații după primirea unei plângeri sau din proprie inițiativă. Ca organism imparțial, nu primește instrucțiuni din partea vreunui guvern sau a vreunei alte organizații. Dacă sunteți nemulțumit de activitatea desfășurată de o instituție, un organism, un birou sau o agenție a UE, trebuie, mai întâi, să-i dați posibilitatea de a remedia situația.

Dacă această abordare nu dă rezultate, puteți trimite o plângere Ombudusmanului European.  Este necesar să faceți acest lucru în termen de doi ani de la data la care ați constatat situația de administrare defectuoasă. Precizați în plângerea dumneavoastră cine sunteți, care este instituția sau organismul vizat și de ce ați decis să faceți acest demers.

Este bine de știut că puteți solicita ca plângerea să rămână anonimă. Dacă nu se poate ocupa de cazul dumneavoastră, Ombudsmanul vă va indica alte organisme care ar putea să vă ajute.

AUDIO:


Etichete Ombudsmanul European,plângeri,instituții europene,cetățeni,întreprinderi

X

Candidaţii la preşedinţia Comisiei Europene participã la o dezbatere Eurovision, la Parlamentul European - Video Live