Pe scurt:
Ascultă Radio Romania ActualităţiAscultă Live Acum: BUNA DIMINEATA, ROMANIA! - continuare Joi, 23 Mai

Cele mai citite

Articole recente

Ştiri

Autor

Bogdan Predescu

29 Aprilie 2016
Vizualizari: 1958
Comentează add

Piața auto își caută în continuare cadența la capitolul vânzări, în această perioadă, deoarece programul Rabla pe 2016 încă nu a debutat.

Ghidul cumpărătorului auto Episodul 4: în așteptarea programului Rabla 2016 Ghidul cumpărătorului auto Episodul 4: în așteptarea programului Rabla 2016 - Conține video

bogdan-predescu

Piața auto își caută în continuare cadența la capitolul vânzări, în această perioadă, deoarece programul Rabla pe 2016 încă nu a debutat, deși promisiuni și planuri au tot fost făcute.
Autorităţile au anunţat încă de la finele lunii martie că Programul Rabla va continua şi în acest an şi că acesta va include și o opţiune pentru cumpărarea maşinilor electrice şi hibride, fără să fie oferite însă detalii concrete în acest caz.

Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) a alocat pentru programul de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional un buget de 135 de milioane de lei, în scădere cu 32,5% faţă de ediţia anterioară, diferența fiind acoperită în viziunea lor tocmai de această extensie, "Rabla Plus", prin care romanii pot cumpăra mașini electrice 100%.
Noul termen pentru Programul Rabla 2016, prin care se poate achiziționa o mașină nouă, este undeva la jumătatea lunii mai, după cum a anunțat de curând ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, Cristiana Pasca Palmer.
    
În așteptarea programului de stimulare a înnoirii Parcului auto național, rețelele de dealeri auto încearcă din răsputeri să își țină clienții aproape cu diverse oferte sau cu promisiuni. Deși nu este o situație nouă, în fiecare an evoluția programului și pretențiile cumpărătorilor diferă.

În episodul al 4-lea al Ghidului Cupărătorului Auto am poposit la un dealer Ford, unde am stat de vorbă cu Dan Șchiopu – Director de Vânzări BDT Ford Store, despre piața auto și Programul Rabla 2016.

Un element important pentru un cumpărător care intră într-un showroom auto este drive-testul sau momentul în care este experimentată mașina. Sunt repere importante pentru un vânzător de mașini, dar și imformații extrem de utile pentru un om care își caută automobilul ideal.
Comfortul la volan, spațiul interior, vizibilitatea, felul în care răspunde mașina la comenzi, sunt doar câteva elemente importante în procesul de acomodare cu mașina, în cazul unei vizite în showroom

Dan Șchiopu – Director de Vânzări BDT Ford Store, ne-a vorbit și despre parcul de mașini rulate, deoarece această întârziere a lansării Programului Rabla 2016, încurajează practic achiziția de autoturisme second-hand, mai ales în actualele condiții în care există multe oferte interesante, chiar și cu finanțare. 

Analiza noastră legată de piața auto va continua și cu alte articole utile, în perspectiva unei viitoare tranzacţii auto, fie că vorbim aici de o maşină nouă sau de un autoturism rulat. Important este să aveți toate informațiile înainte de a cumpăra mașina, sau cel puțin să vă informați așa cum trebuie.

 


Etichete ghidul cumpărătorului auto Episodul 4în așteptarea programului Rabla 2016

Articole cu teme similare:

Recomandarile editorului:

X

Candidaţii la preşedinţia Comisiei Europene participã la o dezbatere Eurovision, la Parlamentul European - Video Live